19 august 2009

Curtea nostră

Zilele trecute admiram florile din curte...şi m-am apucat de pozat!
Voi începe cu florile din ghivece de pe gard.
Acesta e un cactus a cărui floare ţine doar câteva zile...

Şi celelalte flori din curte:




Şi piersicul nostru care anul acesta a avut foarte multe fructe

Când l-am pozat eu, mare parte din bogăţia lui era pregătită spre sacrificare (compot şi dulceaţă)

P.S. Să nu vă lăsaţi înşelaţi de aparenţe. N-am nici cea mai mică legătură cu toată splendoarea aceasta. Mama şi tata sunt vinovaţii... ca ajutoare ale Bunului Dumnezeu care face ca totul să rodească.

4 comentarii:

adriana spunea...

m-ai cucerit...nu numai cu gradina...cu toate postarile...am dat un tur de blog, dar promit sa revin sa citesc pe indelete...fiind un blog tanar,la inceput de drum, iti doresc sa ai cititori pe masura scrisului, cu inimi deschise spre cuvinte de folos.
Doamne, ajuta!

adriana spunea...

mailul meu
adriana.dardindar@gmail.com
vreau sa iti trimit ceva

Anonim spunea...

Uau!!!

Diana Maria spunea...

Mulţumesc pentru urări, Adriana. Adevărul e că de multe ori am impresia că nu am nimic de spus. Pe tine te apreciez că încerci chiar să faci ceva. Adică nu te rezumi numai la a da sfaturi, ci te şi implici.