9 noiembrie 2012

Despre căsătorie

 
"Mai fericit este a da decât a lua" (Fapte 20,35). Când primeşti, ţi se umplu mâinile, în timp ce atunci când dăruieşti ţi se umple sufletul! Când asuzi pentru celălalt, trupul oboseşte, dar sufletul tău se odihneşte. Viaţa înseamnă dăruire!
Şi nunta este o ofrandă, deci izvorul vieţii!

Lumânarea, atunci când nu se topeşte, nu luminează!



 Şi tămâia bine-mirositoare, dacă nu se topeşte în foc, nu scoate bună mireasmă!

 Şi soţul sau soţia, dacă nu se mistuie în îndatorire, nu luminează, nu scot mireasma cea bună.



                                                                                          (Arhim. Vasilios Bacoianis - Căsătoria)

5 comentarii:

Unknown spunea...

Buna seara ,
Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu cu acest e-mail.Vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre fetita mea LeontinaNicoleta.Pana acum a publicat ziarele Jurnalul National,Libertatea, Gazeta de Sud, Ziarul Lumina si sau alturat si alte site-uri si bloguri.Dar nedorim sa luptam in continuare pentru fetita noastra pentru a strange banuti necesari interventiei chirurgicale la ochi.Iar suma stransa pana
acum nu este de ajuns pentru a o opera.Si nu dorim sa ne blocam aici.Doar cu sprijinul d-voastra cresc sansele pentru a strange suma necsara de
35.000 de euro in acest pret incluzindu-se operatia si restul cheltuielilor aferente vize,transportul si controalele aferente dupa operatie.Despre Leontina mai multe informati le gasiti pe:
http://leontinanicoleta.blogspot.com/
Va rog frumos sa-mi lasati un e-mail la adresa violetaleontina@yahoo.com daca puteti scrie un articol!
Va multumim anticipat!

Anonim spunea...

Hristos S-a Născut !

Iubiților în Hristos Domnul,
Sunt autorul articolelor de pe site-ul www.hristosainviat.ro
Vă invit să citiți ce postez pe acest site și, dacă veți socoti de cuviință, să preluați sau să promovați materialele de acolo.
Doamne miluiește !

Al vostru,
Părintele Iacob Ionescu

Liliana spunea...

La multi ani!

An Nou cu bucurie si spor in toate!

Doamne ajuta!

AlexandraB spunea...

Doamne ajuta!
Pentru ca te urmaresc cu drag si imi esti draga, te invit la o nominalizare, daca vrei... :)
http://alexut-stefanut.blogspot.ro/2013/03/leapsa-de-la-anca.html
Pupici dragi! :)

Anonim spunea...

Buna ziua,
Ma iertati de intrazneala pe care o am la d-voastra dar sper ca d-voastra sa fiti speranta si ajutorul meu in strangerea sumei de 13.700 de euro necesara interventiei mele chirurgicale pe care o voi avea pe creier la sfarsitul lunii februarie.Pana acum cu ajutorul oameniilor cu suflet mare am reusit sa strang 27.000 de euro.Toate detaliile despre mine si demararea campaniei mele le gasiti pe adresa mea de blog:http://nicupavil.blogspot.ro/.Vin cu rugamintea la d-voatra sa scrieti cateva randuri povestea mea prezentata pe blogul mentionat mai sus sau sa scrieti ceea ce credeti d-voastra de cuviinta ca m-ar ajuta sa trec peste acest obstacol al vieti ce mi-a fost dat.Va multumesc si va doresc ca anul 2014 sa va aduca numai bucurii si frumoase realizari.