9 octombrie 2009

Ce am cumpărat de la târg...

Aşa cum anunţam zilele trecute pe blog, Sibiul găzduieşte săptămâna aceasta cea de-a X-a ediţie a Târgului Naţional de Carte şi Revistă Religioasă. Am trecut şi noi ieri prin holul Bibliotecii Astra şi bineînţeles că nu ne-am întors acasă cu mâinile goale. Am cumpărat de la editura Egumeniţa "Sfaturi înţelepte" a Sfântului Teofan Zăvorâtul, "Familie de mucenici" (viaţa Sfinţilor Mucenici ai Rusiei Ţarul Nicolae al II-lea Romanov, Ţarina Alexandra şi Ducesa Elisabeta Feodorovna + Acatistul Sfinţilor Ţari Mucenici ) de Rodica Pătcaş, şi "Credinţa" a Sfântului Ioan Gură de Aur. De la standul editurii Oastei Domnului am luat "Două milioane de kilometri în căutarea adevărului" de Klaus Kenneth (o carte pe care vroiam de mult să o citesc, la recomandarea unei prietene) şi "Evanghelia Exilului" de Sergiu Grossu. Editura Bizantină avea câteva cărţi la reducere (50% !) şi am cumpărat "Bioetica şi Taina Persoanei" şi "Maica Domnului în teologia şi imnografia Sfinţilor Părinţi". Bineînţeles că n-am putut-o uita nici pe Teodora (cum am fi putut dacă a fost cu noi şi n-a stat o clipă locului ?!). Pentru ea am cumpărat două cărţi de poveşti: "Din isprăvile lui Pitic Mic" (o carte foarte frumos ilustrată pe care a început s-o răsfoiască imediat ce am intrat în casă) şi "Basme".
Mi-aş mai fi dorit cartea de "Memorii" a Înaltului Bartolomeu, dar mi s-a părut puţin cam scumpă...

Niciun comentariu: